Overige informatie

Waardering & klachten.

Om onze zorg en dienstverlening continu te verbeteren horen wij graag uw ervaringen met onze organisatie. Het welzijn van de oudere staat bij ons voorop en daarom zijn wij benieuwd naar uw mening.

Waarderingsloket

Wilt u uw waardering kenbaar maken bij onze organisatie of suggesties doen om onze dienstverlening te optimaliseren? Dat horen wij graag van u. U kunt hiervoor mailen naar [email protected]

Klachtenregeling

Ondanks dat wij ons uiterste best doen om ouderen de beste zorg en ondersteuning te bieden kunt u toch ontevreden zijn. Het is belangrijk dat u ook uw onvrede of klacht met ons deelt, zodat we gezamenlijk naar een oplossing kunnen zoeken.

Uw onvrede of klacht kunt u het beste bespreken met de medewerker op wie deze betrekking heeft. Heeft u dat liever niet of helpt dat niet, dan kunt u ook naar de leidinggevende gaan.

Wilt u liever uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van branchevereniging SPOT.

U kunt een klacht indienen per mail: [email protected] of per post:

Vereniging SPOT
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Lange Voorhout 58
2514 EG Den Haag

De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht onafhankelijk en vertrouwelijk. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de klachtenregeling

Als de ondersteuning door de klachtenfunctionaris niet leidt tot een voor u bevredigende oplossing dan kunt u een formele klacht indienen bij Stichting Zorggeschil. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het reglement van Stichting Zorggeschil.